Reclamatie/Sesizare la Protectia Consumatorului (2)

 ANPC 02 Reclamatie/Sesizare la Protectia Consumatorului (2)

Mai jos veti gasi un model de sesizare pe care o puteti folosi daca încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

  • În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul societatii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.

  • Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic şi se transmit prin poştă clasică sau electronică la sediile comisariatelor judeţene sau se depun personal.

 

Catre,_____________

    Domnule Director,

     Va aducem la cunostinta faptul ca _____________________(denumirea marfii), care ne-a fost vanduta de dumneavoastra la data de __________________, conform facturii nr. ____________ din data ____________ prezinta urmatoarele defectiuni: ________________________________

    Defectiunile descrise au aparut in timpul perioadei de garantie, fapt pentru care va rugam sa remediati aceste defectiuni sau sa inlocuiti marfa cu una corespunzatoare.

Contam pe promptitudinea dumneavoastra in remedierea defectiunilor semnalate.

In situatia in care nu ve-ti da curs solicitarii voi sesiza Autoritatea Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.

 

Nume prenume,___________

Semnatura _______________

Data ____________________

 

Legislatie:

  • O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.

Pentru mai multe detalii, accesati urmatorul link:

Comisariate teritoriale:

 

Tags:

One Response to “Reclamatie/Sesizare la Protectia Consumatorului (2)”

  1. Buna ziuaVa multumesc pentru comentariu si pentru informatiile de pe blogul dvs.Cu stima,Oana Maria Popescu

Leave a Reply